Monday, January 17, 2011

Terharu dan Terharu

hi semua. apa khabar? saya harap semua baik2 je okeh.
baca tajuk entri ada rasa pening2 tak? mual? nak pengsan? nak tido? nak close tab?. eh, jangan2. wait2. baca dulu. lepas baca nak close takpe la kan? takde la aku tulis aku baca sendiri.ahha.
seperti yang anda lihat, berdasarkan tajuk dan starting entri pakai word saya, macam budak2 kecik mak pesan " kalau nak cakap dengan kawan ke sape2. kena la hormat, bahasakan diri saya. jangan la aku ko. tak sopan". itu pesan mak yang aku pakai kejap je. muahaha. 
dah2, cukup..cukup. entri ni nak cakap terima kasih infinity kepada followers baru yang sudi nak follow dan baca blog saya yang tak seberapa ni dan tak lupa jugak kepada followers yang lama sebab sudi menempuh hari2 yang indah mahupon tak tapi masih terus meng-follow saya. yang leave comment pon sangat2 sweet la sebab sudi baca entri panjang lebar yang isi penting cuma 30%. yang lagi 70% mengarut je, membebel macam mesingun tanpa henti. bagi yang menyanyi di shoutbox jugak terima kasih la ye, sebab sudi gak tinggal jejak. 
haa, tak lupa juga Encik Ben Ashaari yang sudi buat segmen yang menarik tu. pape pon thanx ye.

ayat sebenar dari aku : wei semua, i'm flattered ok! korang rock la sebab sudi follow2 ni. tapi harap korang paham la blog aku yang brutal tapi sopan ni. andai tak suka mana2 part. boleh tegur, tapi jagalah hatiku yang kecil ni.haha.

p/s: spe yang follow tu, aku da follow blik. kecuali yang kt details dia takde link blog dia. nanti kalau tengok saya tak follow lagi. bley la drop url blog.

ok tu je. take care wei!

6 comments:

Anonymous said...

panjang ke...
pendek jew...

Cik Atiqah Shaharin said...

bkn entri ni. previous entry la~

Nazrul Ashraff said...

haha..nice one..ok..kitorang plak rasa terharu sebab ad gak yang ucap thanks..=)

Unknown said...

salam, tq krn sudi singgah n follow Mazha 2010....

Cik Atiqah Shaharin said...

ok. thanx sume.

cahaya izzaty said...

yea!! dh follow!!