Wednesday, January 12, 2011

Lagi-lagi AJL25

hi semua. apa khabar? harap2 baek lagi sihat ok~
haha.. ok tajuk entri tak boleh nak blah kan? ade rasa macam nak penampo sedas dua tak??? eh..eh..jap2 bagi la aku cite dulu, pastu teros nak tampo, tampo la laptop ok.ahaha~

ala arini aku nak cite pasal FT dengan Hafiz punya performance je. boleh la eh? eh, jap2 jangan la nak close pulak. baca la dulu. tolong la.haha..

ok, bagi ringkas la senang sket. aku nak cakap yang time Faizal Tahir perform lagu Gudnite tu dia ada lalu belakang Khiriah(btol tak spelling aku?, klo salah sori!), aku pon terpikir la. untung beliau nanti anak beliau macam FT ok? smokin' hot, bukan isap rokok panas la, maksod aku kacak..hahahah.. tapi masyuk la time tu. siap dia peluk2 dorang lagi. Khiriah pon sangat cool pakai heels tinggi2. siap FT usap perut lagi. untung anak beliau.hahah.. obses gila aku.ahhah..

ok berkenaan performance Hafiz plax, pada aku beliau sangat deserve untuk menang vokal terbaik and tempat ketiga sebab suara dia sama dengan lagu dia yang versi mp3. sebijik wa cakap lu, dengan steady je dia melontarkan suara dia. sangat hebat di situ, big applause untuk dia. tapi tanpa ragu2 mesti la kita da sedia maklum yang beliau kan juara AF, ofkos la nyanyi live ni memang superb, takde ketar2.haha.. adegan tembak menembak siap sempat salin baju pon aku suke. haha.. walaupun aku dapat nampak dia keluar dari orang yang tengah kepong dia konon2 nye tu.ahha..takpe abaikan.

ok, tu je aku nak cakap. walaupun tak tengok semua performance tapi aku rasa artis malaysia dah makin bagos la. pape pon kurangkan kontrovesi dan marilah kita tingkatkan prestasi.ahha..
take care!!

No comments: