Friday, March 4, 2011

tamat sudah

tamat sudah waktu aku ber-blogging.
ceh, korang ingat aku nak cakap benda tu ke? jangan harap la. aku ni walaupon tak update selalu tapi bagi memenuhi tuntutan sebagai manusia yang bernafas dan berpijak di zaman yang canggih ni haruslah ada sepetak blog untuk dijadikn diari secara virtual. tamat sudah dia atas bermaksud aku dah abeh mid-sem punya exam. oo yeah. final coming soon. gila aku suka feel lepas abeh paper last time final. mau-mau plax aku balik hari tu jugak. heaven oh.
heaven-heaven jugak, esaimen bertimbun aku tak buat lagi tu ape? hehe.. yang tu sebab takde feel lagi nak buat esaimen, nak ade feel bila due date esok, malam sebelum tu baru la rushing tak tentu hala. padan muka. 
serius aku takde idea nak update. kalau aku tak on laptop kemain lagi idea aku melimpah-limpah ke ladang gandum.
pape pon nak bagitau siap-siap la, yang aku memang dah stat busy. sebab aku nak kena abehkan esaimen bulan ni gak, presentation, clas keyboard. agak kekalutan di situ. jadi kalau aku tak update, jangan la cakap aku bajet hot plax. hehe. 
ok la, tata. take care^^

2 comments:

Nazrul Ashraff said...

wii..haha...taip je pape..

Cik Atiqah Shaharin said...

haha.. mgarot la plax keje nya nanti, pastu berjela2.