Saturday, March 26, 2011

gua dah tak terfaktab!

semalam 25 march 2011, ya. gua terfaktab. 
hari ni 26 march 2011. gua dah fully recover dari kejadian, gua dah tau gua akan kena dump-gua mintak di-dump-kan-lalu gua di-dump. maka hari ni gua sebagai orang yang dah di dump tanpa ada pape relationship lalu terfaktab memulakan fasa baru dengan pergi ke DEVOTEES FAN MEETING.
eceh, ayat nak dengar class je kan kau tiqah, lempang kang. bunch of thanx towards MPP yang telah menjemput dorang ke kolej kediaman kitorang. best la sebab tak ramai orang and tak perlu berebut untuk mintak otograp dorang. sincerely, aku tak minat pon dorang and aku jugak tak tau pasal dorang. *sori* disebabkan rumet aku ni minat dorang so aku pon join la pegi. at 1st memang kesian sebab sikit orang je yang datang because dak-dak 1st year ada aktiviti pe tah dorang wajib join.
bila aku kat sana, barulah aku tau sape tu devotees. ok, sume kacak-kacak. hahahah. pastu dorang cakap la susah sikit industri nasyid ni nak membangun sebab cam takde sangat supporter. lagipon macam kita semua sedia maklum kan zaman globalisasi ni sume lagu kau boleh download thru on9. so watpe nak pegi kedai cd and beli cd ori ye dak? tapi sometime kita still kena support industri Msia.
so tadi dorang ade jual album baru dorang "berjalan tanpa henti" and ade 9 track dalam tu. real price RM22.90 tapi dorang jual RM20 je. disebabkan aku asyik dengar lagu korea and lagu-lagu lagha yang laen aku pon berbesar hati la nak beli cd dorang and support industri nasyid Msia. maka sebab aku beli cd dan ajak member-member aku beli, maka, aku terhegeh-hegeh pegi dapatkan otograp dorang kat atas cd tu. sebab aku rasa cool camtu and tingin sangat nak buat macam tu kalau aku dapat pegi concert artis korea. jadi, tak dapat artis korea, artis Msia pon ok what.hehe.
dorang gak nyanyi dua lagu secara live untuk kitorang. 1st lagu BERJALAN TANPA HENTI, 1st track dalam album baru dorang and 2nd lagu most requested TIKA DINIHARI. seriously, suara dorang, gila kau lagi sedap dari dalam album. walaupon aku buat-buat tak eksaited, tapi aku rasa muka aku mesti merah masa tergedik-gedik amek otograp tu. haha. aku asek pikir mane la aku nampak ADI AKMAL tu last-last baru ingat, aritu tengok dalam paper yang dia adalah pembaca berita kat channel yang baru tu, TV AL-Hijrah.
maka, mari lihat sendiri gambar-gambar di bawah ini, untuk kepastian.
*damn* pic aku tak msuk ok. T____T

ni la album baru tu, nampak tak ade sign dorg??

ni dpt time beli cd, blkg dia ade otograp, zmn muda dulu ni, loni dah kacak.ahha
sori pasal awal entri, aku pakai gua, sebab aku benci nak tulis benda tu. pape pon thanx for coming to UNIMAP, DEVOTEES. moga kalian terus maju. hehe
thats all, take care. ah, lagi 1 aku tak jadi nak tutup blog sebab aku baru sedar, yang aku cinta gila kat blog ni even blog aku tak best mana la, kalau nak compare dengan blog orang lain, tapi buat pe nak compare kalau aku betul-betul cinta kan blog ni, aku kena la terima seadanya kan kan? hehe. kbye.


No comments: