Sunday, March 6, 2011

dunia aku je

hi semua.
kalau korang perasan blog aku ni takde nuffnang kan kan? tu pon kalau korang perasan la. tujuan aku berblog just suka2 je, banyak lagi ilmu berblogging ni aku tak amek tau. bukan takde masa, cuma aku je yang tak mau kesah and just nak idop dalam dunia aku seniri. dalam dunia aku seniri, semua nak simple2 je, malas la nak macam-macam sangat. bab nak promote blog pun jarang la aku nak join, tapi bukan la takde langsung cuma senang cakap malas la.
follower yang follow ni semua pada aku adalah insan yang sangat baik la, except dua tiga orang member aku yang paksa dorang follow. kehkeh. sori weh. sebab follower kat blog ni semua mengeluarkan inisiatif seniri datang jalan-jalan blog aku. nak harap aku? tak mungkin la aku ni serajin kamu semua nak jalan-jalan kat blog pastu follow and cakap hi segala. aku lebih suka pegi diam-diam je, tanpa meninggalkan jejak, bak kata bahasa ahli-ahli jemaah blog silent reader. 
bab nuffnang tu pulak, dulu masa mula-mula buat blog ade gak eksaited semangkuk dua bila dengar benefit letak nuffnang kat blog. ade je aku daftar kat nuffnang tu, cuma aku tak approve balik je. bukan ape, bila lama-lama pikir balik tujuan and content blog ni pon semua pasal aku, kalau orang yang rajin nak baca je sudi datang, so buat ape la aku nak mengejar nuffnang tu, baek aku pegi keje at least dapat cash terus. bukan nak kutuk mana-mana blogger cuma aku ni materialistik lebih and suka tengok duet cash depan mata, jadi kalau guna nuffnang kan lambat nak dapat duet tu. hehe..
jadi di kesempatan ni, nak cakap terima kaseh banyak-banyak kat follower-follower blog ni. hehe.. dah la aku nak pegi buat esaimen.
ok, tata, take care!

No comments: