Wednesday, April 20, 2011

R*ndu

hi.
sejak beberapa menjak ni aku asyik r*ndu. heh. benci gila nak sebut word r*ndu tu, macam beban yang berat aku kena galas kalau aku cakap word tu. dalam kamus hidup aku yes, aku admit benda tu patutnya memang akan wujud mustahil la kalau aku cakap takde kan? macam menidakkan perasaan yang ALLAH dah bagi cantik kat dalam diri manusia ni. 

tapi aku, tak suka nak cakap benda tu, sebab aku brutal, aku salu cakap benda yang kontra sebenarnya. dalam ramai-ramai kawan yang aku jumpa since aku pandai berkawan dalam hidup aku ni, ada sorang tu je yang boleh detect perangai aku ni, instead of aku cakap " wei, aku akan merindui korang nanti bila kita dah tak belajar kat sini lagi!", aku lebih rela cakap "ish, cepat la habis belajar kat sini, dah boring aku dengan korang ni, hari-hari tengok muka korang, dah tak lalu dah". dengar bisa habis kan? menusuk sampai ke ulu hati. sebab tu ramai yang makan hati dengan aku.

except sorang kawan aku ni yang aku bagitau kat atas, nama dia silvia. dia penah cakap kat aku, di suatu hari yang cerah, "bumi ni, mulut jahat, tapi hati dia baik sebenarnya", tak sangka dia boleh alert dengan situasi sebenarnya kat dalam hati aku ni. even aku baru je berkawan dengan dia tak sampai setahun, tapi dia terima aku seadanya. walaupon lepas class aku berkejar nak balik tengok tv, dia dari jauh lari, kejar aku dari belakang sambil jerit-jerit panggil "bumi~, bumi~" sebab nak tego aku je. haish~ terharu kau tau tak? aku tau kau tak baca blog aku. 

tu belum kira time dia tak tido malam time exam and ajar aku math. datang dari jauh cari aku sebab dia yang nak ajar aku, sikit-sikit dia la yang paling ingat kat aku. tiba-tiba aku rasa time tu dia la kawan aku yang betul-betul ajar aku apa tu erti kawan. yeah, maksud huruf K.A.W.A.N. sebelum ni aku rasa kalau aku ada ke takde ke, takde sape pon alert and ingat kat aku. 

eh, sebenarnya aku nak cakap aku r*ndu kat benda lain, tersilap bebel plax. adei~ simptom kecelaruan mula terserlah. nanti la aku cite pasal apa yang aku r*ndu tu.

ok la, thats all. take care.

No comments: