Sunday, April 10, 2011

Detik-detik Cemas! fuhh~

hi.
dah lama aku tak update, beberapa entri aku sebelum ni pon just pasal cite MY 1ST CRUSH dan aku rasa aku tak payah continue dah kot cite tu, cukup la setakat tu.haha.

alkisahnya, beberapa jam yang lalu.sesampainya aku di hostel, lepas aku dah kemas apa yang patut aku pon nak on la laptop kesayangan aku ni. fuhh~ cemas giler ni bila banyak kali aku on laptop aku, boleh la pulak dia hang, ape pon tak boleh nak click, entah berapa kali aku on off. takut gak kot-kot laptop aku rosak terus.

dah la laptop ni barang kesayangan aku. dan laptop ni mak pak aku yang bagi, khas dorang pegi beli kat aku time aku 1st sem kat Unimap ni lagi. gila lah, sentimental value dia tinggi tau! kalau rosak memang aku seniri tak dapat bayangkan apa yang akan jadi pada masa depan aku.

sampai tertido la aku menunggu laptop aku ni ok. *alhamdulillah* at last, dah ok gak. 

maka, lagi 1 week aku akan mengharungi final exam untuk semester 4 aku kat sini, hope semua ok macam biasa. ahaha.. ok la, jmpe nanti. take care!!

2 comments:

Nazrul Ashraff said...

nak tahu lagi.. heheee

Cik Atiqah Shaharin said...

hahah..yela.akn dipertimbangkan.