Thursday, February 10, 2011

Terlalu Busy.

hi semua.
harap semua dalam keadaan sihat dan baik ye. entri ni just short update untuk say hi, sebab lama dah tak ramah dengan kau orang. aku seriusly, super duper extravaganza busy. tadi baru abeh 1 program. so, sekarang ni fokus aku adalah untuk cover esaimen yang berlambak tak tentu hala dan due date dia esok dan waktu terdekat ni la. hidup pon kecelaruan tak tentu hala sama macam cuaca sekarang ni. class music pon dah 2 minggu aku tak pegi, yela nama pon busy kan?. ok, kau orang semua duduk diam2 kat sini sampai aku datang balik. hei!.. jangan bergerak seinci pon. duduk situ diam2, nanti aku datang balik. promise!
alrite that's all for now. got to go sebab esaimen esok nak kena anta aku tak buat lagi. adei. pape pon alhamdulillah atas apa yang group ke-berjaya-an groupku dalam program SME INTERNSHIP ni. tak sia-sia usaha kita orang angkat frame sana sini. naek moto dalam ujan dan berbagai halangan dugaan kita orang tempuh dah rempuh. haha.. congrats wei, especially nadirah yang berjaya menggondol anugerah "presenter terbaik" dan membawa pulang piala berbentuk gelas. dan juga budak2 group ku yang laen, syazwan si ketua, chong yang busy dengan FYP dan amsler yang  spontan time presentation. ah, tak lupa gak kat member2 yang join SME, korang the best la bcoz sanggup korban time nak study untuk join program ni. TAHNIAH la eh!
ceh, kata nak stop. membebel kemain lagi adei. ok la, tata. take care sume.
P/S: nantikan kepulangan ku di sini yer.

No comments: