Friday, February 25, 2011

tak perlu nak gembira sangat

hi.
kehkeh, entri semalam tak payah layan, sebab yang tu saja nak tunjuk yang aku update kan blog ni. hahaha. apehal aku nak kena buat touching2 dengan korang pasal hari malang aku semalam? perlu ke? obviously no. semalam malang bila aku di kacau orang jahat, nak terjatuh sewaktu melintas jalan, dah la ramai gila tengah tunggu trafik lite tu, kalau jatuh sah setaun gak aku tak jejakkan kaki kat kangar tu. haha.. aku gak hampir dilanggar, bila mak cik pandai bawak keta main u-turn ikut suka hati. atm rosak, dan tiba-tiba orang Perlis semua hanya menggunakan bank muamalat. tension aku semalam. ok, itu semalam.
hari ni aku ada exam. oo yeah. dah, tipu la aku eksaited sebab ada exam. aku frust la join contest bila asek tak menang. pasni aku tak nak join dah boleh tak? aku tengok je dia nk bagi hadiah ape, pastu aku pegi beli seniri dan hadiahkan untuk diri aku. hahah.. lawok je. kalau beli seniri mana ada feel orang bagi hadiah kan? sah gila la aku kalau camtu. aku gembira sebenarnye ni, tapi aku nak benda tu dah jadi kenyataan dulu, baru aku nak story kat sini dan mengebat depan korang. ok kan kalau camtu? nampak comel kan? hahaha.. giler keji perangai aku.
ok la, nanti daku mengupdate lagi. take care yooo.

2 comments:

Nurul said...

patut la emo...hahahah~~~

aku...em...penah 2x menang...kira ok la tu kan, xleyh ngomel2 sngt

Cik Atiqah Shaharin said...

hehe.. baeklah.