Saturday, February 19, 2011

Kalau Ikut Hati aku, Hancur gak muka kau!

selamat bertemu lagi.
dah beberapa hari aku tak publish pape entri. sorila, aku ni very da busy person. aku seniri pon tak paham ape yang aku busy. tengok tajuk entri macam melampau kan. kehkeh. yang tu dalam hati aku je, secara fizikal di alam nyata aku tak buat dah keja-keja tak pekdah camtu. kalau ikut aku yang panas baran macam dolu-dolu. memang dah ramai pulak mangsa aku. haha. kadang-kadang bila sakit hati sampai tak boleh nak kawal, paling hebat aku hanya mampu menangis. eceh.. baru la ke-perempuan-an kan? ahha.. kadang-kadang aku rasa aku melawak je dengan sape-sape la kan. aku tak tau la kalu dia rasa aku cakap tu boleh efek sampai makan dalam lalu menghakis hati dan perasaan dia. mugkin dia rasa dia cuba bersabar untuk aku punya perangai yang mungkin jahat dari dia. mungkin? 
pernah tak dia tanya diri dia seniri, kenapa aku buat camtu kat dia? aku bukan la nak cakap aku baik ke hape, so far aku rasa aku tau lagi nak behave diri aku. sampai satu tahap kalau aku dah tak boleh nak kawal, aku akan cuba jadi macam kau pulak yang selalu sakitkan hati aku. ok kan kalau camtu? bukan kan lebih better than ever bila aku boleh jadi cermin yang memantulkan balik perangai kau yang sangat cute sampai rasa aku nak tumbuk muka kau laju2. apa yang kau buat, kau dapat balik. bukankah tu lebih fair n square?
dah.. cukup la dengan emosional yang tah pape ni. 
jumpa lagi nanti, take care ok!

No comments: