Friday, May 6, 2011

Macam-macam..

hi.
isk..isk..isk, beberapa hari ni macam-macam hal jadi. kes nu, kes ni dan yang pasti kes bunuh membunuh makin memenuhi dada-dada akhbar kat msia ni, tak kesah la ape pon bahasa surat khabar tu. kadang-kadang bila bertalu-talu keadaan camni jadi kat Msia, aku rasa Msia yang selama ni aman pon dah bertukar jadi negara yang penuh keganasan.

ah, abaikan jela. kalau kita terlampau ambik benda tu sampai menyebabkan kita takut nak hidup kat dunia yang penuh pancaroba ni pon susah gak.

oh, actually nak bagitau kepada yang rajin baca cite My 1st Crush tu bahawa, minggu ni aku takde masa lagi nak sambung cite tu and buku yang aku catat cite tu pon ade kat uma lagi 1, selalunya weekend baru aku pegi sana. camne la aku boleh terlupa pasal nak update cite tu. sori ye, kalau sempat by next week patutnya aku dah habiskan cite tu. aku taip berjela-jela sikit setiap entri tu, kalau short sangat macam tak berapa ada cerite sangat kan?

ok, tu jela. take care ye (:

1 comment:

scya lollita said...

smoge ALLAH memelihara kita :)