Saturday, November 27, 2010

ENTRI ILMIAH

tengok tajuk macam baik sangat kan? haha. aku tibe2 terpikir yang aku tak pernah buat entri ilmiah pon kan kan? jadi aku ada jumpe benda menarik nih. aku pon nak share la. layan mata dengan pic je hari ni eh. selalu aku mengarot panjang lebar, mesti pedih mata orang nak baca, so arini selamat berehat mata2 kamu semua. keh keh keh apsal ayat aku baik sangat. haha. dah2, tengok la pic kat bawah ni eh.








amacam? unik kan dorang amik pic, pandai betol!

4 comments:

cahaya izzaty said...

ske tiga pic yg atas.. haha

idAti mALek said...

wah2...blog dah cantik..tahniah..hehe..

da habis final ke makcik?

wakaka

A.T.I.Q.A.H S.H.A.H.A.R.I.N said...

haha.. final x abeh lg aa. esok last paper.haha. thanx eh sbb puji blog I.ahah

ASaDa RyutaRo said...

gambar last best! hahaha..