Thursday, November 25, 2010

AKU TAK NAK FOLOW BLOG KO LA!! nape? tak puas hati??



di hari yang indah, menaip entri laju2 dalam kegelapan, berteman sang cicak di dinding menyanyi lagu dil hai tumhaara.. aku terpanggil untuk mencoret tentang kemalasan yang melanda diriku sendiri. stop~


 haha.. intro kalau boleh nak hebat2. mentang2 la baru lepas exam paper bm selasa baru2 ni. saja aku tak delete ayat atas tu, aku tau manusia ni kalau benda yang kita tak nak post, yang tu la dorang minat nak baca. haha.

tengok tajuk entri korang mesti rasa macam aku bajet bagos kan, tak nak follow blog orang? actually bukan la itu penyebabnye. aku suka baca blog orang ni sebenarnye. tapi tak mampu nak follow sebab, aku malas nak online selalu, so kalau aku follow blog korang yang meletop2 tu, aku mesti tak sempat nak baca. aku kalau dah follow blog orang memang A sampai Z nak baca. bukan nak kepoh, tapi macam tak best la baca latest entri tapi tak tau dari mula2 pasal kewujudan blog tu. paham tak? takpe aku bagi contoh la, kasi korang paham. apa korang rasa kalau korang start baca buku terus kat part belakang2? rasa macam tak paham pape kan? camtu la perasaan yang cuba aku tonjolkan.

cuba tengok pengiraan tahap budak tadika yang aku nak buat ni. tak payah carik kalkulator la, simple je. cukup la kalau kira pakai jari kaki dengan tangan, haha. bonus la untuk orang yang belajar arithmetic time sekolah dulu. blogger2 yang rajin memang akan  selalu update kan? paling cikai sehari 1 entri.

situasi (takde kena mengena dgn lagu bunkface) : aku follow 10 blog
1 entri setiap hari = 10 entri
10 hari aku tak online = 100 entri

korang dapat agak tak macam mana muka aku time bukak dashboard untuk cekidaud latest entri blog yang dah aku follow. cam ayam tertelan henpon iphone korang tau tak. berpinar2 mata aku membaca entri2 tersebut.

 so, moral of the entry.. aku tak paksa sape2 follow blog aku. boleh follow kalo rasa suka. kesian pon takpe, tapi jangan risau coz aku tak rajin update. haha. tapi kalau aku takde tinggal jejak ke sampah ke kat blog korang, jangan la terasa hati ngan aku, aku pegi sebenanya tapi tak suka nak kasi semak. aku pegi dan balik diam2. itulah aku .haha

thanx sangat kat follower yang rajin follow aku. haha. anda sangat dihargai.

No comments: