Thursday, December 23, 2010

Dah lama~

dah lama ouh aku tak publish apa2 entri. ni semua penangan final sem 3. macam hebatkan? padahal tak pon, tapi sebab semester 3 yang dah berlalu ni sangat chaos, kalut, huru-hara, mcm2 lg la, sebab2 ni la yang mendorong aku balik bercuti dan tak mau online. nak rehat la dari semua benda2 canggih di zaman yang canggih nih.

dah, ayat aku dah start pusing2 dah ni. hari ni aku baru la online secara rasminya dan result sem3 dah keluar! OMG!! dah, tu jela nak cakap pon. haha..
ada 2 contest aku nak join ni, kalau tak join nanti kecik hati CIK HUTAN KABUT yang dah kecik tu camne? haha.. jenuh aku nak pujuk. dah la ilmu daya pujuk cikgu kat sekolah bagi aku D je, terang lagi bersuluh bab2 pujuk memujuk ni aku failed.

di kesempatan ni, nak cakap gak la pasal result, bukan nak cakap besar ke kecik ke, bajet bagus ke ape2 jela kan. tapi pada aku,result yang aku dapat selama 3 sem ni, aku just nak hepi kan family aku je, kurang2 diorang tak rasa down bila tengok result aku especially mak dengan abah aku. dorang takde demand nak aku dapat banyak mana just dorang pesan ni semua untuk masa depan aku, aku pon paham sangat kegusaran dorang. kot2 la ijazah yang sedang aku tunggu ni adalah pengakhiran untuk sesi pembelajaran aku, aku harap sangat yang ni la paling dapat menggembirakan dorang.

ceh, dengar lagu sedih.. pastu taip entri macam aku anak yg baik sangat, dah2 cukup tu tiqah, heh~
ok, yang tu jela aku nak membebel. kalau tetiba sejak 2 menjak ni entri aku macam emo semacam, harap bersabar la ye, bukan sebab ape.. ni semua sebab umur aku dah menjangkau bunyik puluh2, tulang belakang pon dah start sakit2, nak pakai kasut pon kalau boleh nak flat2 je.haha..bukan ape takot tergolek hah, kan dah umur puluh2.ahha

tak lupa jugak, thanx sangat kat CAHAYA IZZATY sebab selalu buat entri ada nama aku, aku terharu weh.haha. btw, congrats weh!!

adeh, kalo dah membebel tak boleh nak berenti lak, sori2. take care!

1 comment:

cahaya izzaty said...

haha..congrates dak dekan.. yipppiiee~