Saturday, November 27, 2010

AT LAST!

akhirnya.. kini pasti ku merasai cinta nan suci!

haha. lirik di atas takde kena mengena dengan entri ni. saja gatal2 tangan pegi taip. sebenanye nak kata akhirnya aku tukar gak template blog dan konon2 ada header macam blog orang laen. barulah normal kan? kalo tak macam aku je gajah yang tersesat dari koloni. walaupun header cikai setakat picture hasil google pastu letak sket tulisan sempoi konon, jangan la merendahkan aku yang dah sedia tak tinggi ni. sedih aku. sobs sobs.

ni bukan pasaipa, tibe2 ada idea nak tukar sume benda dalam blog sebab aku baru abih 4 paper untuk final exam sem 3 ni. tu yang macam gajah dok relax tak tentu hala ni. dasar gajah la aku ni, ada lagi 3 paper la aku kena harung. 3 paper tu dah la esei, pehal la aku dok enjoy macam gajah pon tak tau la. adeh, sedih gak mak pak aku kalo tau aku dok enjoy gajah kat hostel ni. dasar aku gajah suka enjoy tak tentu hala, lepas abeh jawab exam dan2 konon2 menyesal sebab tak ingat apa yang dah baca.

bape kali dah aku dok salahkan gajah ni. adeh, wahai encik gajah jangan marah sama saya naa. awak chumel sebab tu saya rasa, saya dan awak macam sama je. tambah kau si gajah bulu mata panjang pakai maybelline punya mascara yang berlakon dalam sesame street tu. heheh. jadi I dah berbesar hati la nak upload pic encik gajah (kes bodek gajah).
 encik gajah yang cool habih^^

I bersama encik gajah^^

kalo ada pape yang tak kena dengan yang baru ini bagitau sama saya la, nanti saya ubah.(ayat bajet baik dan2 guna saya, dasar kau hipokrit atiqah!

No comments: