Thursday, November 11, 2010

25 random thing pasal diri aku

sementelah cik syer dah tag aku, aku pon mesti buat entri ni. aku jahat, jadi aku tak mau kecik kan hati beliau.haha http://www.emocutez.com tanpa membuang masa aku yang sangat2 sikit lagi berharga ni, jadi aku nak setat listkan 25 random thing pasal akuh yang biasa2 aja.

1. aku rasa sangat tensen nak pikir sal 25 benda pasal aku. (ni bleh kira tak??..ahha)
2. aku skunk sem 3, nanti sem 4 setat awal dari orang lain, iaitu 18 disember 2010.huu
3. aku ada 3 adik beradik.
4. 1 emak dan 1 ayah.
5. aku orang penang, ye tulen penang, tapi bukan mami tanjung naa~
6. aku ada sorang kakak dan sorang adik lelaki. aku sangat inginkan abang!
7. aku suka layan je sume cite, asalkan best. contohnye tamil ke hape ke, aku tengok je.
8. aku suka tido especially dalam bus.hahahahha~
9. aku belajar kat perlis. alhamdulillah, hostel aku terselamat dari banjir.hehe~
10. aku anak manja. yeay! (yeke?..ke aku yg pasan, biar la~)
11. aku suka korea, ye aku sukakannya.
12. aku teringin nak jadi penyanyi walaupon suara aku sumbang.haha
13. aku suka makan makanan yang dimasak dirumah,oleh emak!!
14. aku dah tak tau nak mengarut ape.huu~
15. aku suka warna biru.
16. aku tak reti nak beli barang2 seniri, salu mintak mak aku pilihkan.
17. aku rasa aku berperangai macam budak2.
18. aku suka baca komik.
19. aku tak suka bergambar, time matrix je tersuke~
20. aku tak tinggi.
21. aku tak rajin study.
22. aku suka simple2 je, takmau semak2 kepala.
23. antara baju kurung,kebaya,kebarung ke, aku lebih suka baju kurung yang tidak ketat!
24. final aku lagi 1 minggu, tapi aku still dok buang masa.
25. akhirnya, inilah number yang dinanti2. yeay!