Sunday, October 31, 2010

NINA'S COLLECTIONS GIVEAWAY

saya berbesar hati kerana lagi sekali di tag cik syer. tenkiu syer. haha~. aku kan suke barang free, mana nak tau macam cik syer cakap, kot2 la aku dapat Seutas Jam Tangan Emporio Armani khas dari Jepun giveaway miss nina sempat kot nak start semester baru pakai jam tu. ahha~..




Sempena perasmian pembukaan Nina's Collections,
pihak kami akan mengadakan 'Nina's Collections Giveaway'
Hadiahnya cukup lumayan!!!
Rugi siapa tak join... hihi...



SYARAT PENYERTAAN

1. follow blog nina's collections dan loveninasyakina(done)

2. copy Banner di atas, paste Banner dan Link entry ini di side bar dan entry di blog anda(done)

3. buat satu entry tentang NINA'S COLLECTIONS GIVEAWAY ini di blog anda,
buat entry pasal GA sahaja yekk... tak perlu susah2... huhu(done)

4. tinggalkan comment, nama, email dan link entry anda pada comment giveaway ini(done)

5. Tag kepada 3 orang rakan Bloggers yang lain (perlu dinyatakan dalam entry)(done)



~~~
mudah je kan?(mudah2)

Pemenang Bertuah akan dipilih oleh juri2 Profesional dari pihak kami
Hadiah cukup menarik dan lumayan,
(lumayan ke? bagi nina kalau barang free, kira lumayan lerr...hikhik)
nak tahu hadiah apa?
tunggu nanti update seterusnya...



TARIKH TUTUP

adalah pada 1 DISEMBER 2010


ok. aku nak tag sape tah eh. aku tag follower aku lagi la.haha~
1. cahaya izzaty
2. peminat katie holmes
3. mizz sue

ok dah. bye~

2 comments:

nina syakina said...

thanks dear sudi join GA nina... sorry ats kelewatan nina utk double check... anda telah LULUS... ngeee
okeh.. nina nk gerak ke rmh org lain pula... hihi ^^

Cik Atiqah Shaharin said...

thanx nina^^