Saturday, October 30, 2010

saya dapat award ke2. yeay!

thanx sangat kepada cik syer. aritu award first cik hutan kabut bagi, ni award ke2 cik syer plax. dua2 ni rumet saya time matrix, saya tau dorang sayang kat saya, tapi malu nak habaq lalu mereka pon bagi la award untuk menunjukkan rasa kasih sayang mereka secara tidak langsung. heh~

jadi kena jawab soklan bersama award tersebut.

Write 5 interesting facts about the person who give u this award..

1. cik syer suke mekap
2. dia dulu rumet saya time matrik
3. dia pandai math (salu tolong saya masa kat matrik)
4. dia skunk belaja kat UTM
5. dia shopaholics (keh..keh..)

Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby..

1.aku suka tido dalam kelas. aku tak tau kenapa bila cikgu dan sape2 bercakap je kat depan tu, aku dengar cam lullaby lalu tertidor.haha.

2. aku suka tido dalam bus. kenape? sebab aku rase satu kerugian kalau aku tak tido ondaway nak pegi class. ahha~

3. dulu aku tak suka dok kat hostel. time sekolah menengah aku teriak cam kassim selamat eventhough sekolah tu still dalam pulau yang sama.

4. aku suka berjaga waktu malam. dah jadi tabiat, ataupun orang kata buang tebiat sebab malam aku ok je kalau nak berjaga, siang mula la nak mengantuk segala. huh~

5. aku sangat benci cicak. kalau aku tengok je cicak, aku akan rasa sangat geli sampai tak tau nak kabo. huh~

6. aku suka cancel plan last minit. malam ni janji nak pi sana sini. esok pagi bangun dah takde hati. entah la kenape. huu~

7. aku tak suka nak senyum kat strangers, tapi kalau orang dah kenal dengan aku. tau la aku ni kecoh macam mane.

8. aku tak suka kawan ramai2 sangat, sebab kadang2 bila ramai secara tak langsung aku rasa sunyi dan diketepikan.

9. aku suka menyampuk kalau time bersembang. jadi aku sangat benci kalau ada orang merungut time aku menyampuk. kalu tak nak orang menyampuk, jangan la bersembang. cakap dengan dinding or sorang2.

10. aku materialistik. tapi takde la melampau sangat.haha~

ok. bila dah lenguh taip pasal aku, aku kena tag 10 orang. haiyoo. banyak la. aku nak tag follower aku je. wahai follower ku sayang, ambik la ini award. ahha~
tu je. ok! bye~

No comments: