Monday, October 4, 2010

Contest Moment To Remember

saya berasa terharu kerana saya di tag cik idati untuk contest MOMENT TO REMEMBER.
sebab dia dah tag, jadi aku pon berbesar hati la nak join. contest Moment to Remember ni, dianjurkan oleh CIK SAFIYYAH OSMAN tuan punya blog kesayuan seorang gadis.

ni 1st time aku join contest, harap2 betul la apa yang aku buat nih. gambar yang aku nak share adalah.....



pic ni diambil time bulan puasa kt matrix penang. walaupun pic ni sangat cikai tanpa pose yang sangat vogue, tapi pic ni ada 1000 kenangan. ceh.. poyo je ayat. bila tengok balik mesti terkenang zaman muda2 kat matrix time kitorang tidor sebilik. time tu sangat la hepi. aku yang buta kayu tentang posing2 pon tiba2 suka je nak snap pic. dah la time tu sume dah nak balik dari tarawikh, memang memalukan bila pikir balik tentang pandangan orang terhadap kami ber3 yang tengah snap pic kt situ.
entah bila la lagi boleh jumpa dorang berdua ni. sobs sobs~

dah abis sketsa Moment To Remember, saya pon nak la tag 3 blog iaitu paling minimum(sebab saya ada follower pon byk tu je, T_T) seperti yang disarankan cik safiyyah osman.
1. kak aty
2. cik syer
3. peminat katie holmes

3 benda yang daku idam idamkan dan kalau boleh nak dapatkan benda tue.

benda yang paling cikai(murah) : CD original B2ST(boyband korea)

benda yang sederhana cikai(sederhana murah) : kasut yang paling comfortable, trendy, hebat tak hingat dunia

hadiah paling gempak : sebuah kereta baru untuk kegunaan pegi SME(paling kurang pon viva la)

ok. settle. hahaahaha..


..........................................banner contest.................................
.................................."contest moment to remember "...........................

6 comments:

Nurul said...

hahahaha...akhirnya ang berjaya gak ann....dah link kan blom kat blog safiyyah ni?

TUAN TANAH said...

dh kot, juz ltak link kita Pny entri kt komen dia kn??

cikpia said...

good luck!!!!

TUAN TANAH said...

sofia..thanx ye~

TUAN TANAH said...

Thanx hamzah c:

cahaya izzaty said...

haha.. xpndai la nk buat bnd nih.. haha