Thursday, July 1, 2010

TERHARU??? atau aku je yang MENGADA LEBIH!!

entri mengada dari aku kali nih nak menyatakan betapa terharu, haru biru hidup aku. semasa aku seronok2 jalan kat blog roomate aku time matrik dulu and kawan paling kreatif yang pernah aku ada..*tadaa~*MySpace OT kita CIK IDATI~, aku telah pon TERnampak sesuatu yang buat aku terharu.

bukan apa, aku tak sangka dia menglistkan blog aku dalam senarai blog yang dia layan. sobs sobsMySpace. air mata aku menitis dengan laju ketika menulis entri ni sambil mengenangkan kenangan kami ketika masih tidur sebilik lebih kurang setahun yang lalu.(sila faham ini ayat tipu untuk menyedapkan entri).


tengok pic kat atas tu. MySpace nampak tak yang ada dalam kotak tu??..yang lain sila abaikan. macam kenal je nama blog tu.huu~

bukan ape, aku teharu sebab blog aku yang macam hutan rimba nih jugak menjadi pilihan beliau untuk list kan kat blog dia. apa salahnya, just bookmarks ke blog aku sudah la. aku rasa bersalah bila dia sanngup listkan blog aku dalam blog dia sebab aku payah nak update =, senang cakap malas la.hohoh.

aku tau ko akan baca entri gedik dari aku nih dat~. tapi tolong la faham, aku sangat terharu..huhuh.thanx sangat atas apa yang ko dah buat tu. I really appreciate it. MySpace

TTFN~MySpace

2 comments:

Nurul said...

hoi....
aku terharu sangat2...

sekalugus ko pomot blog aku...wahaha

Cik Atiqah Shaharin said...

ahhaha~..^.^