Friday, July 30, 2010

ALRITE~

apa khabar semua??? MySpacehope semua sihat ye. just quick update coz aku sekarang tengah da kat rumah aku. aku baru seminggu berpindah ke simpang 4, and yang paling mendukacitakan internet connection still takde kat sana coz situ tempat baruMySpace. bukan internet je takde, banyak benda lagi woh.

kat simpang 4 tu, tak macam wang ulu. takde nak bergaul dengan budak2 lain(cakap cam aku ni rajin sangat bergaul dgn org *sigh*). aku just lepak dalam rumah je. tak tau nak pegi mana. huu~MySpace ni la sebab aku balik this week. boring gler. dulu kalo kat wang ulu, at least boleh pegi jalan2 kat koperasi sambil buang duet. aku gak salu makan aiskrim kalo singgah koperasi. kalo kat sini juz beli makanan kat bawah pastu naik. paling jauh sampai gate je.MySpace

kalo dulu kat wang ulu, boleh ushar2 abang student mall on the way nak balik bilik.ahhaha~MySpace kat sini, takde pe nak ushar. hanya boleh dengar lagu2 dangdut, hindustan and endon yang budak2 lelaki blok sebelah pasang kuat2. tu jela hiburan aku hari2. part yang best kat situ juz air dia sangat kuat eventhough awal2 hari tu da problem air. so, aku asyik mandi dengan gembiranya,ahhaha~MySpace

pape pon pengetua kolej aku yang baru nih, suruh kitorang bersyukur. jadi hari2 aku hanya bersyukur sambil menung2 sampai tertido. moga2 tahap bersyukur aku ni makin meningkat.ahhahaha~MySpace

aku ada terpikir nak bodek mak pak akuMySpace, suruh dorang taja broadband kat aku. tapi itu sangat kejam disamping kalo ada benda alah tu, aku lagi la suka suki buang masa. jadi baik jangan la sebab aku tak boleh kawal diri aku ni kalo bab2 buang masa. dah free tu, study tak mau jugak, teruk betul aku ni. takpe la, dah aku suka study last minute, nak wat camne.hahaha~MySpace
take care~

TTFN~MySpace

No comments: