Friday, May 7, 2010

minah..hahaha~


gambar hiasan(shin min ah)

pelik nye tajuk entri aku kali ni..
yelaa..minah..(mesti org ingat aku sedang gila..hahaha)

minah..
♥mungkin panggilan korang pada bdk2 pompuan yg korang x tahu nama dia..
♥ mungkin juga panggilan orang pada musuh dorg or org yg dorang tgh rse nak baling boule(petanque pnye bola besi)..n mesti laa refer kt girl kn..
♥mungkin gak panggilan manja utk org yg bnama aminah..

sebenarnya..aku baru je rasa kagum..terkejut..terpaku..terjakun dan sewaktu dengannye stelah aku terbaca satu news pasal super junior pnye comeback teases..
tajuknye miinah.
sila refer ayat yang aku cedok dri news tu..

"Miinah (미인아) in Korean is beautiful women in Korean."

lepas nii kalau aku panggil korang minah even nama korang bukan minah pon..
gembiralah ye..hahaha

credit to:http://popseoul.com/

No comments: