Wednesday, May 5, 2010

aku terpaksa meninggalkanmu..walau itu bukan kehendak ku~




tajuk entri yang sangat dramatik~..huhu
entri kali nih..aku tulis dengan sedihnya..
sambil menangis di dalam hati..sementara kenangan lalu berputar ligat di kepala ku..
waktu aku mula2 kenal..
aku ingat, aku seinci mana pon tak akan berpaling kalau aku meninggalkannya…
banyak kenangan yang tak mungkin aku lupakan…
susah..senang..susah..senang..
aku tak pernah hargai pon…
tapi bila aku terpaksa pergi meninggalkannya..baru aku sedar..betapa aku cintakannnya..
tapi waktu aku telah tersedar..dah terlalu lambat untuk aku menghargainya…
hukhukhuh~….
Maafkan aku WANG ULU..
Aku tak pernah pon menghargai kamu..
aku asyik merungut betapa ulu nya aku tersesat di kawasan sebegini…
tapi setelah aku tahu aku terpaksa berpindah ke tempat lain..
hatiku pedih..aku tertanya2 mengapa..ingatkan aku ada penyakit hati..fuh~..aku bertambah gusar..
tapi..setelah aku memikirkannya…baru aku tahu..rupa2nya..aku sayangkan kau wahai WANG ULU.
Aku harap..kau menjumpai student lain yang lebih baik dari aku..dan tahu menghargaimu..
Sekali lagi…Maafkan aku WANG ULU!!!!!
TTFN~

No comments: