Wednesday, May 5, 2010

Hey!..Mari kita berkenalan~

Sebab aku baru je start buat blog..jadi aku nak perkenalkan sikit pasal diri aku..MySpace
Ye..sikit je..kalau banyak2 satgi orang yang baca ingat aku ni nak promote diri plak..MySpace
Nama aku atiqah.
Aku ada 3 adik beradik je(sikit kan??)
Aku anak nombor 2.
Aku ada sorang kakak n sorang adek lelaki.
Aku juga hanya ada sorang bapa n sorang emak.(korang ada lebih ke??)MySpace
Aku anak manja(eh..perlu ke aku bagitau korang pasal ni??..)MySpace
Aku lahir pada tahun 1990..tahun kuda..zodiak scorpio..bulan November.
Since 1st day aku kat dunia nih..aku stay kat penang.MySpace
Bila dah masuk university ni..baru la aku terpaksa mencemar duli pergi belajar luar penang.
Aku tadika kat prasekolah.
Sekolah rendah plak kat dalam kawasan aku tadika tu jugak..SEKOLAH KEBANGSAAN KONGSI.
Lepas UPSR aku berjaya menyemakkan diri kat SMKA(P) ALMASHOOR.MySpace
Pas2 aku berjaya memboloskan diri ke KOLEJ MATRIKULASI PULAU PINANG.
Lepas abeh matrik..aku tercampak sensorang kat UNIVERSITI MALAYSIA PERLIS.MySpace
Dah~..tu jela..nanti kita cerita lain.
TTFN~MySpace

No comments: