Thursday, August 11, 2011

My Card Raya Project

lol. tajuk kemain tu, cakap Bi ok. yes, broken bi. wakaka.. dalam hati seronok gumbira nak update blog pagi tadi, bila klik je new post terus cakap ada masalah apetah, dorang tengah buat maintenance. aduhai, panas la pulak ofis ni, habis mood terus nak update. takpe, sebab dah start menaip ni baik jangan stop and teruskan je.

eh, dah sejuk pulak. ok, mengada gila macam nak bagi penendang sedas dua.

macam korang tengok tajuk kat atas tu haa, tahun ni saya atiqah telah berbesar hati ingin membuat kelainan sedikit berbanding tahun- tahun sebelum ni. dah berapa zaman entah aku tak hantar kad raya kat member-member, sahabat handai dan sesape yang mengenali aku, ayat bajet feymes ni, macam akulah artis youtube. *sigh* so, tahun- tahun sebelum ni tu time aku tak hantar kad raya paling hebat wish pakai mesej, nak hebat lagi kat FB, nak hebat lagi aku call sesaat dua. wakaka. maka, tahun ni tergerak hati aku nak hantar kad raya tetapi kepada sesiapa yang berminat je. ada point ke korang bagi kad raya kat orang yang tak paham sentimental value kad raya apatah lagi orang yang menghadapi masalah mental? takde kan faedah kan? 

maka, awal-awal puasa lagi aku dah announce kat Fb sape yang berminat nak kad raya dari aku sila PM kan alamat dorang, as soon as possible la kan. maka sambutan yang aku dapat, mula-mula tak memberangsangkan sampai 2, 3 kali juga aku kena post pasal benda tu. ada jugak yang ingat aku ni main-main je. sekali sebab aku dah banyak sangat post pasal benda tu, ramai giler yang nak, aku pulak start la kira bajet, OMG.. tapi disebabkan aku ingat dah lama aku tak bagi kad raya, so apehal nak berkira kan? sempena bulan ramadhan yang mulia, setan-setan takde tapi aku tetap panas baran macam biasa, so aku teruskan la projek tu. aku dah prepare barang-barang semua untuk kad raya tu, sebab aku nak design sendiri eventhough aku ni memang tak kreatif langsung di samping akak i yang tetiba rajin nak hiaskan sampul.haha..

ok, aku ni pon kurang cerdik jugak, sebab aku prepare barang-barang sume cukup-cukup je. tsk~, kalau la ade kawan aku tetiba nak jugak naya nih, masa dah la semakin suntuk. kot la rosak ke ape time buat tu.. aiyoo~..so far, tak start lagi sebenarnye, bru 1% progress projek aku. naya kalau kad raya sampai lepas raya.

ok la, tu je, jumpa lagi. tcare.

No comments: