Friday, June 10, 2011

Style Comment di FB

hi..
sejak aku asyik update ni, aku terpikir jugak, bila la aku nak update sambungan cite My 1st Crush tu. dah lama kot aku drag benda ni. sepatutnya aku habiskan cite tu kan senang, kesian kat orang yang memang follow cerita tu. sori tau weh, busy la tak sempat nak review balik rentetan cerita tu. blog aku ni pon seakan-akan dah takde pembaca, dulu aku rasa ada je kot, tambah-tambahan bila ramai yang tinggalkan komen or jejak kat shoutbox. tapi takpela nak buat macam mana kan, kalau blog tu dah boring, makhluk mana sudi nak stay lama-lama. aku paham eh, dan aku takde nak touching-touching pon. hehhe..

eh, tajuk entri ke lain, aku pulak ke lain. sori-sori...

sekarang kan Facebook dah upgrade lagi kepelbagaian fungsi untuk reply comment. so, yang aku rasa best adalah bila kita boleh like, bukan status je tapi comment orang sekali. nah bagi contoh, bagi kau senang paham :

ni contoh bila kita 'like' status orang.


ni pulak bila kita like komen orang.
dulu-dulu kita just bley like status orang kan kan? skunk kalau kita tengok kawan kita comment and content dia lebih kurang dengan apa yang kita fikirkan, korang boleh terus menekan "like". 

tapi ada je member aku yang setiap kali dia online, dia akan 'like' semua status aku, dari yang recent sampai yang previous. hari tu aku tanya dia, apsal  semua benda aku tulis, semua dia nak like, dia cakap" ni cara dia support member" some sort macam tu la. kahkahkah~~..aku pon tak paham ape jenis cara dia support aku macam tu. tapi basically aku pon sangat suka "like" status member-member aku, asalkan takde la mencarut tak tentu pasal or memaki yang bukan-bukan.

so, ni je aku nak mengarut and actually entri ni dah lama terperap. jadi hari ni aku nak bagi settle entri yang terperap ni, buat semak je mata memandang.

k ah, chow dulu.tcare! Assalamualaikum~~

P/s: tadi balik dari uma member aku dengan pika, time nak lintas jalan, tiba-tiba ada keta satria neo hitam meluncur laju. selamat tak kena langgar, tapi dia baik kot, suruh kitorang jalan dulu. dia nak pegi semayang le kot sebab time tu memang ramai orang nak semayang jumaat. bagus la berbuat baik di hari Jumaat ni. (:

2 comments:

cahaya izzaty said...

baiknya!! lagi2 org yg bw satria neo, mst baik punya lah!! huhu

Cik Atiqah Shaharin said...

eh..hg ke yg bwk neo tu? sje aku tulis neo hitam, xmo bg tsalah sgka tu keta hg.ahhaa