Tuesday, July 26, 2011

Apa Khabar?

haha..hi. 
lama giler aku tak bukak blog ni, dan aku dah stat post status kat FB balik. kambeng hitam betul. akibat bosan terlampau, cara mudah adalah membuang masa aku di FB seimbas lalu bagi menggantikan waktu aku untuk membuka blog. ok, ayat macam kambeng sebab lama  tak menaip entri. 

hari ni aku menulis pon nak bagitahu pada sape yang nak tahu perkembangan aku. alhamdulillah, syukur nikmat aku masih hidup seperti biasa, sihat di bawah rahmat yang ALLAH berikan. so far aku start balik rutin menonton drama korea, sampai takde masa nak bukak dashboard blog pon. yela, 8am-5pm aku keje, balik dah petang, kalau online kat rumah pon semata-mata nak download cerita je. pastu dah malam, aku kena tido la kalau tak aku pegi keje mata macam panda. pastu tersengguk-sengguk macam orang kat konsert rock. heh.

nanti la aku update balik ye. ni baru praktikal, belum keje lagi. kalau la aku dah keje, agak-agak blog ni terus sengap je kan. ahha.. k. ah, seeya. tcare.

3 comments:

Nurul said...

ko keje ape weih???

cahaya izzaty said...

nak vampire diaries...
pohmi kte donlod kt ch131.com..
plz..plz..T_T

Cik Atiqah Shaharin said...

idati: aku kn prktikal..haha

cahaya izzaty: aku dh dlod la.